Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM... Zobraziť viac
Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM... Zobraziť viac
Aké vlastnosti majú skvelí vodcovia? Kde sú jasné a jednoduché odpovede, ktoré potrebujeme pre každodenný pracovný život? A existujú vôbec také odpovede? Dave Ulrich, Norm Smallwood a Kate Sweetman sa pokúsili odpovedať na tieto otázky ... Zobraziť viac
Vysoko v horách, v chate na vrchole skaly, žije osamote šesť detí rôzneho veku. Sú to celkom normálne deti, až na to, že ich DNA je ľudské iba z 98%. Zvyšné 2% sú vtáčie... Zobraziť viac
Poznáte ten rozprávkový príbeh, v ktorom sa princezná najprv zdráha pobozkať žabu, ale keď tak konečne urobí... Zobraziť viac
Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na vývoj trhu. Wiliam Higham, uznávaný odborník v oblasti spotrebiteľského výskumu, v nej na konkrétnych príkladoch dokazuje, aké dôležité je... Zobraziť viac
Kniha Feng šuej jednoducho vysvetľuje, ako s pomocou feng šuej zharmonizovať nielen náš vonkajší životný priestor, ale čo je dôležitejšie – aj náš vnútorný život. Zrozumiteľne vysvetľuje podstatu feng šuej a na reálnych príbehoch dokazuje, ako princípy.. Zobraziť viac
Vo svojej novej knihe Manson obracia pohľad od prirodzených nedokonalostí jednotlivca k nekonečným pohromám sužujúcim svet okolo nás. Otvorene spochybňuje tradičné definície viery, šťastia, slobody a dokonca aj samotnej nádeje... Zobraziť viac
V rokoch 2015 – 2017 dosiahol Peter Sagan zdanlivo nemožné: trikrát po sebe zvíťazil na svetovom šampionáte UCI v cestnej cyklistike, vďaka čomu sa zapísal do histórie ako jeden z najúspešnejších jazdcov všetkých čias... Zobraziť viac
Aký je zmysel života? Ako ho prežiť čo najplnšie? Čo máme robiť, ak vyrastáme a žijeme v dobe plnej chaosu? Narástlo vôbec v týchto časoch rýchleho vedeckého a technologického pokroku porozumenie človeka samému sebe? Je priebeh nášho života nejakým... Zobraziť viac
V knihe autor odhaľuje stratégie, ktoré používajú špičkoví manažéri a podnikatelia na dosiahnutie výnimočných výsledkov bez ohľadu na náročnosť trhu či tlak konkurencie. Veľmi jasne definuje vlastnosti a predpoklady úspešného lídra, odporúča spôsoby... Zobraziť viac
Nemôžete žiť v skutočnosti, pokiaľ nie ste odvážni. Nemôžete milovať, pokiaľ nie ste odvážni. Nemôžete dôverovať, pokiaľ nie ste odvážni. Odvaha je základ všetkého - všetko ostatné nasleduje až za ňou. Odvaha však neznamená nemať strach, ale svojmu... Zobraziť viac
Ako sa dostať na prvé miesto vo vyhľadávači Google a získať nových zákazníkov. Stručný sprievodca ku Google AdWords je príručka pre každého, kto chce využiť internet ako zdroj príjmov a úspešne prezentovať svoje výrobky či služby... Zobraziť viac
Ako sa dostať na prvé miesto vo vyhľadávači Google a získať nových zákazníkov. Stručný sprievodca ku Google AdWords je príručka pre každého, kto chce využiť internet ako zdroj príjmov a úspešne prezentovať svoje výrobky či služby... Zobraziť viac
Všetci vieme, že firmy potrebujú kreatívne a inovatívne stratégie, aby obstáli v boji proti konkurencii. Ale konvenčné riadenie, ktoré myslí predovšetkým na optimalizáciu rizika a oceňuje opatrné myslenie, neprospieva odvážnym nápadom, ... Zobraziť viac
Ďalšia časť zo série fenomenálne úspešnej zbierky skutočných príbehov Slepačia polievka pre dušu. Nebeské, z iného sveta, božské, anjelské, nadpozemské. Nech už to nazvete akokoľvek, niekedy zažívame nevysvetliteľnú súhru okolností, o ktorej vieme... Zobraziť viac
V knihe Robte to ako Virgin sa s vami Sir Richard podelí o skúsenosti a poznatky, vďaka ktorým sa stal jedným z najznámejších a najrešpektovanejších podnikateľov sveta. V odpovediach na listy a e-maily od svojich skutočných priaznivcov podáva cenné rady.. Zobraziť viac
Nie je dôležité iba to, „čo“ a „ako“ robíme, ale aj „kedy“. Nie všetci sa totiž najlepšie sústredíme, spíme, najľahšie vstávame či máme najviac fyzických síl v rovnakom čase. Prečo je to tak? Množstvo bežných vecí, ktoré denne vykonávame, sa totiž... Zobraziť viac
Premáhajú vás pocity viny či strachu? Dosahujete úspechy len preto, aby vás za ne niekto pochválil? Máte pocit, že uznanie, ktoré sa vám dostáva, nie je dostatočné? Ak už dlhšie cítite, že vo svojom živote robíte niečo, čo vás ničí, ale neviete presne... Zobraziť viac
Po prekvapujúcich zisteniach prezentovaných v bestselleroch Z dobrého skvelé (Good to Great) a Firmy, ktoré pretrvajú (Built to last) prichádzajú Jim Collins a jeho tím s ďalšou teóriou o tom, prečo aj napriek neistým časom a drsným podmienkam sa... Zobraziť viac