Lawrence Levy je niekdajší právnik a riaditeľ zo Silicon Valley, ktorého v roku 1994 osobne prijal Steve Jobs na miesto finančného riaditeľa a člena úradu prezidenta Pixar Animation Studios. Levy mal na starosti podnikateľskú stratégiu... Zobraziť viac
Či už ste mladý manažér, ktorý práve začína svoj kariérny rast, skúsený líder dohliadajúci na rast svojej spoločnosti, alebo podnikateľ budujúci firmu od piky, kniha Ako pracujú maverici vám v súčasnom vysoko konkurenčnom prostredí ... Zobraziť viac
Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM... Zobraziť viac
Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM... Zobraziť viac
Aké vlastnosti majú skvelí vodcovia? Kde sú jasné a jednoduché odpovede, ktoré potrebujeme pre každodenný pracovný život? A existujú vôbec také odpovede? Dave Ulrich, Norm Smallwood a Kate Sweetman sa pokúsili odpovedať na tieto otázky ... Zobraziť viac
Kniha pro všechny, kdo chtějí být úspěšnými manažery a leadry.. Zobraziť viac
Kniha uznávaných autorů se ve svém čtvrtém, aktualizovaném a rozšířeném vydání podrobně zabývá problematikou rizik, která hrozí firmám i jiným organizacím. Komplexně se věnuje řízení rizik, tedy nejen rizik finančních, nýbrž všech, s nimiž se můžeme... Zobraziť viac
Pri podnikaní sa môžu ľudia dostať do situácie, keď im práca prerastie cez hlavu a ich podnikateľský sen sa mení na nočnú moru. Ako teda budovať podnik tak, aby prirodzene rástol a zároveň nespravil z vás svojho otroka? Uznávaný americký odborník na... Zobraziť viac
Publikace mu totiž uceleným způsobem poskytne všechny informace a rady, které ke své činnosti potřebuje: jak lidské zdroje a práci s nimi plánovat, jak provést pohovory a jak je vyhodnotit i vybrat toho pro firmu nejlepšího. Zobraziť viac
Starosti vyciciavajú z človeka energiu, nedovoľujú premýšľať a zabíjajú ctižiadosť. Môžeme vôbec urobiť niečo, aby sme sa ich zbavili, V tejto knihe Dale Carnegie dokazuje, že niečo také je celkom iste možné... Zobraziť viac
Publikace není není životopisem Steva Jobse. Odkrývá zásady, jež Steva přivedly k nápadům bez hranic a které skutečně změnily svět: principy, jež můžete použít i vy při rozvíjení vlastního potenciálu... Zobraziť viac
Nové vydání "klasické" knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka... Zobraziť viac
Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových ... Zobraziť viac
Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o strategickém řízení značky... Zobraziť viac
Táto kniha je čiastočne proroctvom, čiastočne experimentom, čiastočne manifestom a čiastočne manuálom na prežitie. Internetový impresário a priekopník blogovania Jeff Jarvis v nej spätne aplikuje zásady... Zobraziť viac
Táto kniha je čiastočne proroctvom, čiastočne experimentom, čiastočne manifestom a čiastočne manuálom na prežitie. Internetový impresário a priekopník blogovania Jeff Jarvis v nej spätne aplikuje zásady... Zobraziť viac
Strhujúce rozprávanie s presvedčivou inštruktážou a možnosťou priamej aplikácie núka priam prevratne nový spôsob vedenia podnikov a súčasne vyzýva vedúcich pracovníkov na všetkých postoch, aby naplnili svoje poslanie: viedli a víťazili... Zobraziť viac
Jak snížit současnou vyšší fluktuaci zaměstnanců bez zvyšování mezd, což k dlouhodobému udržení lidí stejně nevede? Jak podpořit loajalitu zaměstnanců, aby své zaměstnání nebrali pouze jako místo, kam chodí vydělávat peníze, ale jako součást svého... Zobraziť viac
Na Slovensku je veľa dobrých nápadov a inovatívnych firiem. Mnohé však ostávajú bez možnosti realizácie či rozvoja, lebo im chýbajú financie na rozbeh... Zobraziť viac
Stať sa úspešným blogerom môže takmer každý. Prelúskajte sa 400 stranovou knižkou, ktorú pripravilo viac ako 40 blogerov a odborníkov na online marketing. Prináša všetko dôležité, čo potrebuje vedieť bloger začiatočník, no aj pokročilý... Zobraziť viac