Chceli by ste nahliadnuť do mysle jedného z najznámejších podnikateľov súčasnosti a moderátora najpočúvanejšieho európskeho podcastu? Steven Bartlett v tejto knihe spísal 33 najdôležitejších zákonov pre život a podnikanie, ktoré ... Zobraziť viac
Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ... Zobraziť viac
Dobrá správa o úzkosti Zobraziť viac
Tomáš Baťa je známý především jako schopný podnikatel, který vybudoval světové obuvnické impérium. Málokdy se ale mluví o jeho propracovaném systému, který podporoval nejen efektivní podnikání, ale také duševní zdraví... Zobraziť viac
Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť.... Zobraziť viac
Vysokoškolská učebnica Manažment v sociálnej práci vychádza v inovovanej a rozšírenej podobe presne po 20 rokoch. Študijný odbor Sociálna práca prešiel procesom emancipácie s ostatnými akademickými odbormi a ako... Zobraziť viac
Čo si o vás skutočne myslí váš šéf? Má o vás váš potenciálny partner či partnerka skutočne záujem? Prečo sa ľudia dotýkajú krku, keď sa dozvedia nepríjemnú novinu? Čo znamená, keď sa ženy pri telefonovaní hrajú s vlasmi? Prečo ľudia doširoka otvárajú... Zobraziť viac
Radikálnu otvorenosť si osvojili lídri po celom svete v spoločnostiach všetkých veľkostí. Stal sa z nej kultúrny fenomén, ktorý nachádza uplatnenie v širokom spektre ľudských vzťahov. Základom radikálnej otvorenosti je osobný záujem a priama konfrontácia. Zobraziť viac
Táto kniha zbaví strachu z financovania aj tých, ktorí matematiku veľmi nemusia. Finančné poradenstvo Thomasa Kehla je cenným a prepotrebným základom pre mladého človeka bez hlbšieho ekonomického vzdelania... Zobraziť viac
Kniha Reštart prináša návod, ako čo najjednoduchšie vybudovať, viesť a zveľaďovať vlastný biznis. Dozviete sa, prečo vám plánovanie v skutočnosti škodí, prečo nepotrebujete investície zvonka a prečo by ste sa nemali starať o konkurenciu... Zobraziť viac
Thomas Erikson sa vo svojej ďalšej knihe zameral na rozdiely v komunikácii na pracovisku. Znovu sa opiera o známu farebnú typológiu ľudského správania, ibaže tentoraz z pohľadu nadriadených a podriadených... Zobraziť viac
Príbeh a návody pre vybudovanie výnimočnej firmy a dosiahnutie úspechu, aj keď robíte jednu chybu za druhou... Vždy som veľmi rád zdieľal svoje skúsenosti a mudroval. Či už prostredníctvom blogov, prednášok alebo priamo mentorovaním... Zobraziť viac
Kniha Umenie vojny - sa dotýka takmer všetkých vojenských teórií, akými je stratégia, psychológia, meteorológia, topografia, ale aj politika, ekonómia, história, filozofia...Je to len pár tisíc slov, ale dajú sa aplikovať v modernom svete na všetky... Zobraziť viac
Provokativní a mimořádně poučná příručka od zakladatelů obdivované americké firmy 37signals vás přinutí přehodnotit všechno,... Zobraziť viac
Každá generácia vytvára svoju "mocnú literatúru". Tento druh literatúry má schopnosť doslova zmeniť život svojho čitateľa... Zobraziť viac
Táto kniha je praktická príručka s jasným krok-za-krokom návodom, ako si úspešne vytvoríš, otestuješ, zoptimalizuješ a následne budeš obchodovať tvoju vlastnú stratégiu. Základné piliere každého úspešného obchodníka sú: profitabilná stratégia... Zobraziť viac
Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci... Zobraziť viac
Proslulé pojednání mistra Suna o válečném umění se těší neutuchajícímu zájmu čtenářů i po více než dva a půl tisíci let, které uplynuly od jeho napsání. V čem spočívá jeho obliba? Paradoxně nikoliv v jeho válečnických aspektech, nýbrž v inspirativní... Zobraziť viac
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové... Zobraziť viac
Čo si dokáže ľudská myseľ predstaviť a čomu dokáže uveriť, to môže aj dosiahnuť. Vzorec úspechu, vyjadrený v tomto jednom riadku, je taký jednoduchý, že ho dokáže používať každý. Zároveň je však taký náročný, že ho naplno využije len málo ľudí... Zobraziť viac