Úspěšná a léty prověřená kniha významného domácího autora, poradce a trenéra vychází z typologie osobnosti, která je založená na teorii C. G. Junga a je velmi oblíbená zejména ve firemním prostředí. Publikace nabízí nástroje... Zobraziť viac
Preložené do viac než 35 jazykov. Viac ako 7 miliónov predaných výtlačkov z jednoduchého dôvodu: funguje to! Zobraziť viac
Manažment sociálnych sietí ponúka prehľad sociálnymi sieťami a detailne sa venuje sociálnym sieťam relevantným pre lokálny trh. Na manažment jednotlivých sociálnych sietí sa pozerá z obsahového aj z výkonnostného hľadiska a čitateľovi buduje poznatkovú... Zobraziť viac
Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na... Zobraziť viac
Kniha Vyhraj každú debatu ukazuje, ako sa každý môže naučiť komunikovať s potrebnou dávkou sebadôvery, povzniesť sa nad malicherné spory na sociálnych médiách a zvíťaziť v kvalitnej a produktívnej debate v reálnom svete... Zobraziť viac
Prečo prerobíte, ak sa skúsite hrať na realitného agenta? Čo stojí za silami, vďaka ktorým naletíme na sezónne zľavy a prečo sme ochotní cestovať hodinu, aby sme ušetrili pár eur? Prečo pri platení často cítime až fyzickú bolesť? ... Zobraziť viac
Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť.... Zobraziť viac
Získávání spolupracovníků pro network marketing. Zobraziť viac
Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko... Zobraziť viac
Ak chcete rozbehnúť úspešný biznis, nezabúdajte na premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo náročnú. Vďaka tejto knihe však na tento proces získate nový pohľad - svoj marketingový plán vytvoríte rýchlo, ... Zobraziť viac
Manažment a marketing firiem v turbulentných časoch Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a... Zobraziť viac
Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka... Zobraziť viac
Táto kniha je určená pre tých, ktorí začínajú s Multi Level Marketingom, ale aj pre všekých predajcov, manažérov a... Zobraziť viac
V prakticky zaměřené publikaci se seznámíte se současnými pravidly obchodního a diplomatického protokolu a společenské etikety. Již třetí vydání knížky radí, jak jednat v dalších vybraných zemích světa, které dosud v publikaci zařazeny nebyly, např... Zobraziť viac
Slovo je esencí vašeho byznysu. Naučte se psát silné texty a vyprávějte příběhy, které prodají vaše služby. Kniha vás vtáhne za hranice klasického copywritingu. Provede vás marketingem, psychologií i emocemi tak, abyste na konci... Zobraziť viac
Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to nezmysly, prístup „nedá sa“, nejasné ciele a... Zobraziť viac
Kniha je bohatou studnicou poznatkov z marketingovej praxe na Slovensku, po ktorej môžete kedykoľvek siahnuť vo vašej knižnici. Je to unikátna sonda do súčasného marketingu v podobe 26 hodnotne spracovaných rozhovorov z najsilnejšieho marketingového... Zobraziť viac
Táto kniha nie je písaná pre teoretikov. Je určená výrobcom, obchodným riaditeľom, veľkoobchodníkom, maloobchodníkom, asistentom predaja, obchodným zástupcom... Zobraziť viac
Téma Teorie a praxe v marketingové komunikaci završuje pomyslnou první část monografického edičního cyklu Protipóly... Zobraziť viac
Ako prekonávať nástrahy interkultúrnej komunikácie - kniha poskytuje návody na úspešnú komunikáciu s partnermi z iných... Zobraziť viac