Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

Knihy o marketingu od autora Vanda Maráková

Našli sme 2 titulov

Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom

Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom

Vanda Maráková, Belianum (2015)
Publikácia vymedzuje podstatu integrovanej marketingovej komunikácie a tvorby imidžu cieľového miesta cestovného ruchu,...

Publikácia vymedzuje podstatu integrovanej marketingovej komunikácie a tvorby imidžu cieľového miesta cestovného ruchu, skúma imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu z hľadiska dopytu aj ponuky na vybraných zdrojových trhoch... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
24,50€

Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu

Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu

Vanda Maráková, Wolters Kluwer (2016)
Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité...

Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
18,94€