Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

V anglickom jazyku knihy o marketingu

Našli sme 386 titulov

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2013 + CD-ROM / Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2013

Martina Radvanová, VEDA (2014)
Súhrnný prehľad zo všetkých oblastí národného hospodárstva (demografia a sociálne štatistiky; makroekonomické štatistiky;...

Súhrnný prehľad zo všetkých oblastí národného hospodárstva (demografia a sociálne štatistiky; makroekonomické štatistiky; podnikateľské štatistiky... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 11 dní.
60,00€
54,00€

Aktuální otázky práva autorského a práv průmyslových

Jan Kříž, , Karolinum (2010)
current problems of copyright and industrial property

Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 11 dní.
8,53€
6,60€

Practical guide to financial and insurance mathematics

The publication presents basic calculation principles in finance and insurance. Particular chapters gradually survey topics which are important in the actual financial and insurance practice... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
17,78€
11,00€

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2014/Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2014

, VEDA (2015)
Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR....

Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR. Publikácia ponúka aj porovnanie... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 11 dní.
60,00€
54,00€

The process of creating social network

Publikace se věnuje problematice tvorby sociálních sítí v období modernizace společnosti. Příspěvky sledují toto téma v rovině technické, právní, ekonomické i kulturní na území bývalých českých zemí. Reflektuje rozvoj výzkumu vý Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 5 dní.
16,24€
11,50€

Designing Brand Identity

Alina Wheeler, Rob Meyerson, John Wiley & Sons (2024)
A Comprehensive Guide to the World of Brands and Branding

Revised and updated sixth edition of the best-selling guide to branding fundamentals, strategy, and process... Zobraziť viac

🍌 Predobjednávka, vychádza 26. 5. 2024
52,44€
47,30€

The Magic of Employee Influence

Ivana Brutenič, Kristína Cichý Kováčiková, Rethink (2024)
Activate your employee ambassadors on LinkedIn™ to enhance branding, boost sales and attract top talent

Harness the power of employee influence and create enthusiastic brand advocates... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
22,95€
20,66€

The Infinite Game

The New York Times-bestselling author of Start With Why, Leaders Eat Last, and Together Is Better offers a bold new approach to business strategy by asking one question: are you playing the finite game or the infinite game? Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
18,50€
15,10€

Eat That Frog!

Brian Tracy, Hodder and Stoughton (2013)
Hodder Paperbacks: Fully revised and updated with additional content - this is a brand new edition of the bestselling Eat...

Fully revised and updated with additional content - this is a brand new edition of the bestselling Eat That Frog! There just isn't enough time for everything on our 'To Do' list - and there never will be. Successful people don't try to do everything... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
14,14€
11,90€

Predictably Irrational

Dan Ariely, HarperCollins (2009)
Dan Ariely is the Alfred P. Sloan Professor of Behavioral Economics at MIT. A tragic explosion many years ago which left him...

Dan Ariely is the Alfred P. Sloan Professor of Behavioral Economics at MIT. A tragic explosion many years ago which left him... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
14,95€
11,10€

Big Money Energy

Ryan Serhant, Hodder and Stoughton (2021)
How to Rule at Work, Dominate at Life, and Make Millions

Restructure your approach to money and reap the rewards in business and life with this inspiring, life-changing guide from the international bestselling author and star of Bravo's Million Dollar... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
18,50€
14,70€

.eu domain name=.eu doména

.eu domain name=.eu doména

Tato příručka má za úkol přiblížit způsoby, formy a pravidla, jimiž se řídí vztahy při registraci a sporech o oprávněnost registrace doménových jmen v doméně nejvyšší úrovně .eu... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
30,94€

Get Promoted

Are you stuck in a career rut? Are your former peers progressing ahead of you? Are you doing all the hard work but getting none of the rewards? Are you wondering what everyone else seems to know that you don't... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
12,50€
10,80€

The True Story of Fake News

Mark Dice, (2017)
How Mainstream Media Manipulates Millions

Is fake news being spread through social media as part of an information war? Are political operatives publishing disinformation to smear the opposition and help their own agendas? Who creates fake news, how does it spread, and can it be stopped... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
32,95€
27,20€

The Power of Communication and The Gallery

Kniha „Síla komunikace a umělecká galerie“ se zabývá tématy a náměty, které dosud nebyly dostatečně studovány a popsány. Autoři zde specificky aplikují... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
33,66€
25,20€

One Show Volume 29

, Rockport (2008)
Great advertising and design can make the world stop and think. It can make people listen, and sometimes it can even change...

Great advertising and design can make the world stop and think. It can make people listen, and sometimes it can even change... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
59,42€
56,00€

The Adweek Copywriting Handbook

Joseph Sugarman, John Wiley & Sons (2007)
The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of America's Top Copywriters

Great copy is the heart and soul of the advertising business. In this practical guide, legendary copywriter Joe Sugarman provides proven guidelines and expert advice on what it takes to write copy that will entice... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako dva týždne
24,99€
21,50€

Ogilvy on Advertising

David Ogilvy, Welbeck (2007)
I Hate Rules

David Ogilvy is well known and respected as the most successful adman of all time. His bestselling book, Ogilvy on Advertising, gives valuable advice to young hopefuls and veterans of the industry wanting to improve their success rate... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
18,56€
15,60€

Waiting for Your Cat to Bark?

Waiting for Your Cat to Bark?

Bryan Eisenberg, Jeffrey Eisenberg, Nelson
Persuading Customers When They Ignore Marketing

Good marketers know that customer-centered marketing is mandatory. However, we are not the customer. What the customer perceives as relevant is the thing successful marketers must anticipate, plan, and deliver on... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
19,99€

Predictive Analytics

Predictive Analytics

Eric Siegel, Wiley-Blackwell (2013)
John Wiley & Sons: "The Freakonomics of big data." — Stein Kretsinger , founding executive of Advertising.com; former...

This book is easily understood by all readers. Rather than a "how to" for hands-on techies, the book entices lay-readers and experts alike by covering new case studies and the latest state-of-the-art techniques... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
27,95€