Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

Knihy o marketingu od autora Jaroslav Kita

Našli sme 4 titulov

Marketing

Jaroslav Kita, , Wolters Kluwer (Iura Edition) (2017)
Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná...

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 5 dní.
21,90€
18,00€

Marketing

Marketing

Jaroslav Kita, , Wolters Kluwer (Iura Edition) (2010)
Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na...

Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
15,99€

Marketing

Marketing

Jaroslav Kita, , Wolters Kluwer (Iura Edition) (2005)
Tretie, prepracované a doplnené vydanie

Publikácia je zostavená tak, aby bola logickým vodidlom problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
16,27€

Marketing

Marketing

Marketing orientuje podnikakatľské úsilie na také stratégie, systém organizácie a činnosti, ktoré umožňujú dosiahnuť úspech v podmienkach trhovej ekonomiky. Zobraziť viac

🍎 Vypredané
15,44€