Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

Marketing v službách

Algoritmy marketingových činností


🍌 Odosielame o 5 dní.
14,80€
Zľava 11%
13,10€

✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅ Bezpečný nákup

S pojmom marketing sa stretávame v množstve kníh, článkov a pri mnohých diskusiách. Autorkám tejto publikácie ide o poskytnutie jednoduchého, zrozumiteľného a predovšetkým holistického prehľadu princípov a prístupov, ktoré tvoria základy najdôležitejších oblastí moderných podnikateľských koncepcií uplatňovaných v podmienkach podnikov služieb. Tieto koncepcie môžu byť skúmané z rôznych uhlov pohľadu a východzích bodov. Marketing služieb na stretegickej úrovni sa zaoberá makroproblémami, t.j. kladie dôraz na problematiku a poslanie firmy poskytujúcej služby, výber stratégií a rozvoj imidžu firmy v nadväznosti na jej ciele a úlohy, inovácie služieb, moderné marketingové informačné systémy a podobne. Operatívny marketing v sektore služieb sa podrobne zaoberá jednotlivými nástrojmi marketingu, pričom služba je chápaná ako objekt odbytu, ktorý prekračuje hranice jednotlivých štátov a dynamicky sa rozvíja. Rozsiahle technologické inovácie, zosilnené deregulačné a harmonizačné tendencie a rastúci význam služieb pri odbyte investičného a spotrebného tovaru identifikujú marketingoví odborníci ako hnacie sily zmeny štruktúry trhu služieb.

Pre potreby tejto publikácie sme vzhľadom na naše odborné zameranie zvolili uvádzanie praktických postrehov a trendov z oblasti poštových a telekomunikačných služieb, ktoré patria medzi tie kategórie služieb, ktoré výraznou mierou zasahujú do všetkých oblastí spoločenského života a ako prvok celkovej kvality života a nutnosti vzájomného kontaktu medzi ľuďmi sa stali jeho neoddeliteľnou súčasťou.


Recenzie a kritiky

Rok vydania: 2017 ISBN: 9788055414126 Rozmer: 170×240 mm Počet strán: 150 Väzba: pevná Jazyk: slovenčina

Zaradené v kategóriách