Nakúp aspoň za 39€ a poštovné máš úplne zadarmo!

Kniha Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu (David Meerman Scott) [SK] - David Meerman Scott

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu (David Meerman Scott) [SK]

Ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom, zapojením zákazníka v reálnom čase, zberom a využívaním veľkých dát,...


🍌 Odosielame o 6 dní.
18,99€
Zľava 7%
17,66€

Ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom, zapojením zákazníka v reálnom čase, zberom a využívaním veľkých dát, vytváraním online obsahu či rozprávaním príbehov

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller. Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a zákazníckych služieb. Na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj firiem ukazuje, ako im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah a aktívna komunikácia s potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen predajné výsledky, ale aj celkový imidž.
Podobne ako jeho prvá kniha, aj Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sú inšpiratívnou „učebnicou“ pre všetkých, ktorí predávajú produkty, poskytujú služby, komunikujú so zákazníkmi, vytvárajú reklamné kampane či ako firemní lídri zodpovedajú za všetky tieto oblasti.

Jazyk: slovenský Rok vydania: 2015 Rozmer: 155×225 mm ISBN: 9788081092701 Počet strán: 264 Väzba: pevná s prebalom

Zaradené v kategóriách