✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅ Bezpečný nákup
Editori Jozef Majchrák a Lýdia Marošiová ponúkajú čitateľovi sondu do problematiky firemného darcovstva. Publikácia Firemná filantropia na Slovensku je výstupom z kvalitatívneho sociologického výskumu, ktorý realizoval Inštitút pre verejné otázky na prelome rokov 2003 a 2004. Publikácia poodkrýva doteraz fungujúce darcovské stratégie vybraných veľkých firiem, ale aj malých a stredných podnikateľov a načrtáva modely spolupráce medzi podnikateľskými subjektami a neziskovými organizáciami.
Kniha reaguje na aktuálnu tému slovenských neziskových organizácií – nutnosť orientovať sa na budovanie vzťahov s podnikateľskými subjektami, ako zdrojmi podpory nahrádzajúcimi etablované zahraničné nadácie. Tie svoju podporu presúvajú od Slovenska čoraz viac smerom na východ a na Balkán. Kniha má potenciál stať sa základom pre budovanie stratégií neziskových organizácií na získavanie firemných zdrojov ako i pre definovanie spôsobu, akým sa jednotlivé firmy stavajú k darcovstvu.
Recenzie a kritiky
Rok vydania:
2004ISBN:
8088935628Rozmer:
140×210 mmPočet strán:
111Väzba:
brožovanáJazyk: slovenčina