Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

Nové prístupy manažmentu v digitálnej ekonomike

Jana ŠtofkováEDIS (2022)

🍎 Vypredané
36,19€

✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅ Bezpečný nákup

Fenoménom posledného desaťročia je digitalizácia, v ktorej sú dominantné prejavy ako sociálne siete, zdieľaná ekonomika, priemysel 4.0 a tiež nachádza uplatnenie aj v takých tradičných segmentoch ekonomiky, ako sú odvetvia štátnej správy a samosprávy, zdravotníctvo, doprava, stavebníctvo, obchod a pod. Zasahuje do všetkých sfér ekonomiky a spoločnosti, ovplyvňuje tak aj mnohé podniky, ktoré v digitalizácii vidia konkurenčnú výhodu. Rozvoj technológií, stupňujúca sa konkurencia, neustále a často nespojité zmeny podnikateľského prostredia kladú vysoké nároky na manažérov všetkých organizácií, podnikov a inštitúcií. Úspešnosť plnenia náročných úloh v dobe digitalizácie ekonomiky a spoločnosti, kedy podnikateľské aktivity nadobúdajú nové rozmery, závisí od používaných informačno-komunikačných technológií, ako aj od znalostí a schopností manažérov. Manažment je disciplína, v ktorej sa objavujú nové zistenia, teórie, názory, diskusie, ako aj skúsenosti, ktoré posúvajú oblasť riadenia dopredu v súčasnej ére digitalizácie. Úloha manažmentu je nezastupiteľná vo všetkých organizáciách, ktoré chcú byť úspešné. Hnacou silou zmien sa stávajú inovácie, investície do perspektívnych oblastí, najmä služieb. Vývojové tendencie nachádzajú ohlas aj v znalostiach, schopnostiach a digitálnych zručnostiach manažérov v súčasnej dobe znalostnej ekonomiky a v nevyhnutnosti ich ďalej rozvíjať.

Recenzie a kritiky

Rok vydania: 2022 ISBN: 9788055418384 Rozmer: neuvedený Počet strán: 234 Väzba: brožovaná Jazyk: slovenčina

Zaradené v kategóriách