Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

Digitálna značka

V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne...


🍎 Vypredané, sú však dostupné iné vydania
9,99€

📚Prečítaná za 5,49€ (Zľava 45%) Zobraziť v bazári kníh

✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅ Bezpečný nákup

V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať.


Na množstve konkrétnych príkladov dokazuje, ako pri budovaní značky a jej udržaní v povedomí ľudí efektívne využívať rôzne online platformy, akými sú Facebook, Twitter, ale aj YouTube, blogy či rôzne digitálne aplikácie.


Marketérom, obchodníkom, ale aj firmám pomáha pri rozhodovaní, ktorý konkrétny digitálny nástroj v akej situácii použiť, ktorú formu online interakcie zvoliť a ako získané názory od zákazníkov využiť vo svoj prospech.

Recenzie a kritiky

Rok vydania: 2011 ISBN: 9788081091926 Rozmer: 155×225 mm Počet strán: 240 Väzba: pevná s prebalom Jazyk: slovenčina

Zaradené v kategóriách